یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

جایگزین های سالم چیپس

وبلاگ مجله سلامتی و پزشکی با انتشار بروزترین اخبار این حوزه قصد در ارتقا سطح سلامت عمومی جامعه دارد.

جایگزین های سالم چیپس

۴۴۳ بازديد

 

پاپ کورن

بله، درست شنیدید. پاپ کورن، یک جایگزین فوق العاده سالم برای چیپس سیب زمینی است. با این حال مهم است که آن دانه های خوشمزه پاپ کورن را به روش درستی آماده کنید، در غیر اینصورت دور کمرتان تاوان آن را خواهد داد. اکثر مردم، کیسه های آماده ذرت بوداده را می خرند یا دانه های ذرت را در روغن داغ آماده می کنند. در حالی که هر دوی آن روش ها کار لازم را انجام می دهند اما چندان سالم نیستند.

آجیل ها و دانه ها

آنها فقط برای سنجاب ها و پرندگان نیستند! آجیل ها و دانه ها نه تنها سالم هستند بلکه خوشمزه نیز می باشند که آنها را به یک جایگزین عالی برای چیپس سیب زمینی تبدیل می کند. اکثر افراد معمولا از آجیل ها و دانه ها دوری می کنند چون آنها از نظر کالری بسیار متراکم هستند اما آنها چیزهای خوب بسیار دیگری نیز دارند که این را جبران می کند.

تنقلات شور

می دانم که دارید فکر می کنید که چیپس سیب زمینی هم جزء تنقلات شور است. با این حال منظور من گزینه های کم سدیم تری است که مصرف آنها به طور قابل توجهی مغذی تر از یک مشت چیپس سیب زمینی است. در اکثر موارد، ما انسان ها هوس نمک می کنیم. جوانه های چشایی ما عاشق آن هستند. هر چند همانطور که شما می دانید، نمک بیش از حد می تواند به عوارض سلامتی متعددی منجر شود.

چیپس های سالم تر

کارخانه های چیپس بسیاری وجود دارند که در واقع برای برآورده کردن تقاضا برای چیپس های سالم تر دست به کار شده اند. به جای برداشتن چیپس Lay’s، یک مشت چیپس Beanitos Better Cheddar Pinto Bean را انتخاب کنید. این برند چیپس از لوبیا چیتی، روغن گلرنگ، برنج قهوه ای، پنیر چدار و مقدار زیادی ادویه ساخته شده می شود. در حالی که در هر وعده (12 عدد چیپس) 140 کالری و 7 گرم چربی وجود دارد اما طعم قوی و خوشمزه آن به شما حس سیری بیشتری می دهد یعنی از نظر تئوری، کمتر خواهید خورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.