شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

لاک ناخن در یک دقیقه! با این روش‌ها لاکتان را فوری خشک کنید

وبلاگ مجله سلامتی و پزشکی با انتشار بروزترین اخبار این حوزه قصد در ارتقا سطح سلامت عمومی جامعه دارد.

لاک ناخن در یک دقیقه! با این روش‌ها لاکتان را فوری خشک کنید

۱۶۲ بازديد

خشک کردن سریع لاک ناخن آن هم در کمترین زمان برای همه خانم‌هایی که مشغله دارند یا زمان کمی برای آماده شدن دارند مفید است. در روزهای پرمشغله اگر لاک روی ناخن دیر خشک شود، ممکن است به لباس یا دیگر اشیا نیز بچسبد.

پس راه حل چیست؟ چطور می‌شود پروسه 10 الی 12 دقیقه‌ای خشک شدن لاک ناخن را کمتر کرد تا دیگر معطل نشوید؟ قطعا برای شما هم پیش آمده که لاک خشک نشده، از روی ناخن‌هایتان پاک شود و مجبور شوید دوباره لاک بزنید و این پروسه هربار طولانی‌تر می‌شود.

این مطلب از پولیشا قرار است نگرانی شما را از دیر خشک شدن لاک ناخن‌هایتان برطرف کنیم. با ما همراه باشید تا ترفندهای طلایی سریع خشک کردن لاک ناخن را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

روش های طلایی برای سریع خشک کردن لاک ناخن

لاک زدن یکی از کارهایی است که به زیبایی هرچه بیشتر دست و پا کمک می‌کند. این که ناخن‌ها رنگی می‌شوند با خود نشاط و شادابی به همراه دارد، اما یکی از مشکلاتی که در روزهایی که عجله دارید سراغتان می‌آید دیر خشک شدن لاک است.

خشک کردن سریع هر نوع لاک بر روی ناخن اصلا کار سختی نیست، ترفندهای ساده و کاربردی برای این کار وجود دارد و میتوانید بنا به خواست خود، هر کدام از این روش‌های طلایی را امتحان کنید و نتیجه بگیرید.

1- خشک کردن لاک ناخن با سشوار

اولین روش خشک کردن لاک را با یکی از ترفندهای ساده‌ شروع می‌کنیم که فقط به سشوار نیاز دارد. برای این کار به سشواری نیاز دارید که دارای قابلیت هوا دهی خنک باشد تا به سرعت لاک هایتان خشک شوند.

برای این کار ناخن‌های یک دست را لاک بزنید، با فاصله مناسب و با باد خنک روی لاک بگیرید تا خشک شود و سپس سراغ دست دیگرتان بروید. فراموش نکنید که لاک با هوای داغ خشک نمی‌شود و ممکن است پوست دستتان نیز بسوزد.

2- خشک کردن لاک با آب یخ

یکی دیگر از روش‌های جالب برای خشک شدن لاک ناخن‌های دست و پا استفاده از یخ است. بله درست شنیدید، آب یخ به سرعت میتواند لاک را تثبیت کند. در ابتدا لازم است مقداری آب سرد با یک مقدار یخ داخل کاسه بریزید و کنار دستتان بزارید.

ابتدا ناخن هایتان را لاک بزنید و 2 دقیقه صبر کنید تا لاک خودش را بگیرد و سپس، بلافاصله ناخن‌های دست یا پا را درون آب یخ قرار دهید و بهتر است 4 دقیقه صبر کنید تا لاک شما، به صورت کاملا صاف و یکدست خشک شود.

3- استفاده از تاپ کت برای خشک کردن لاک

روش خشک کردن سریع لاک ناخن با تاپ کت

یکی از راه حل‌های آسان برای خشک کردن لاک ناخن استفاده از تاپ کت است، زیرا به طور خاص برای سریع تر خشک کردن لاک فرموله شده و بهتر است هرچه سریع‌تر، یک تاپ کت مرغوب خریداری کرده و از مزایای آن بهره ببرید.

تاپ کت قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و در انواع مدل‌های مختلف از بهترین برندهای روز دنیا موجود است. همچنین نه تنها لاک را زیر 1 دقیقه خشک می‌کند، بلکه با ایجاد یک لایه براق، از شکستن و خرد شدن لاک روی ناخن نیز جلوگیری می‌کند.

4- ترفند لاک زدن با لایه های نازک

در این روش به سراغ یکی از بهترین تکنیک‌های مانیکور میرویم که میتواند روند دیر خشک شدن لاک را کمتر کند و همچنین راهی عالی برای صرفه جویی در زمان لاک زدن است که باید به صورت لایه‌های نازک روی ناخن، لاک بکشید.

به جای این که یک یا دوبار قلم موی آغشته به لاک را روی ناخن بکشید؛ ابتدا یک لایه کمرنگ روی ناخن‌ها بزنید تا به سرعت خشک شود و دوباره یک لایه دیگر تا زمانی که به کیفیت لازم برسد. این روش به تمرین نیاز دارد اما بسیار کاربردی است.

5- خشک شدن سریع لاک با روغن بچه

سریع ترین روش خشک کردن لاک ناخن با روغن بچه

استفاده از روغن بچه برای تثبیت کردن سریع‌تر رنگ لاک بر روی ناخن بسیار کارآمد است و کارتان را راه می‎‌اندازد. در این روش تست شده، به مقدار کمی روغن بچه یا حتی روغن زیتون نیاز دارید.

ابتدا یک مقدار کم روغن بچه را داخل قطره چکان بریزید. بعد از لاک زدن و زمانی که لاک خودش را گرفت، یک الی دوقطره روی هر ناخن بریزید و صبر کنید تا حدود 2 دقیقه خشک شود. زمانی که قطره‌های روغن روی ناخن جمع شدند؛ با پارچه آن‌ها را خشک کنید.

6- قطره های خشک کننده لاک

یک روش راحت و بدون درسر دیگر، استفاده از قطره‌های خشک کننده مانیکور است که به راحتی در همه‌ی فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی پیدا می‌شود و بهترین مزیتش این است که برخلاف تاپ کت، لایه دیگری به ناخن اضافه نمی‌کند.

بهتر است بدانید که این قطره‌ها بر پایه روغن ساخته شده‌اند و به راحتی لاک روی ناخن شما را خشک می‌کنند. اما طبق برسی‌های انجام شده ممکن است لایه بالایی لاک را خشک کنند و به این معنی است که باید بیشتر صبر کنید تا کاملا خشک شود.

سخن پایانی

در این مطلب از پولیشا بهترین روش‌های خشک کردن لاک ناخن را به شما همراهان گرامی معرفی کردیم. در هر روز پر مشغله‌ای که وقت زیادی برای خشک شدن لاک ناخن‌هایتان ندارید، از این روش‌ها استفاده کنید تا زمان خشک شدن لاک روی ناخن‌های دست و پا کمتر شود و این زمان را به حداقل برسانید.
منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.